مشکلات دانلود | هلپکده
no-img
هلپکده

مشکلات دانلود


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

صفحه جدا

مشکلات دانلود


***برای ارسال پیام به پشتیبانی حتما باید ثبت نام کرده یا وارد شوید***

پیش از ارسال درخواست پشتیبانی به این نکات توجه فرمائید:

۱- بخش پشتیبانی مختص پرداخت اینترنتی ، دریافت فایل و رسیدگی به دانلود موفق شما پس از خرید است و درخصوص محتوای فایل ، نحوه اجرا ، نحوه استفاده ، راهنمایی ، تدریس و هرآنچه خارج از پرداخت انلاین و دانلود است نمی تواند کمکی به شما کند.

۲- زمان پاسخگویی ما به درخواست شما بین ۱۵ دقیقه تا حداکثر ۴۸ ساعت است لطفا از درخواست تکراری خودداری نمائید و باذکر ایمیل صحیح منتظر پاسخ بمانید.

۳- درصورتیکه توضیحات محصول خریداری شده با محتوای فایلی که دریافت کردید مغایرت دارد با ذکر دقیق مشکل و مغایرت درخواست پیگیری ارسال نمائید.

لطفا پیش از ارسال پیام ، راهنمای زیر را نگاه کنید. پاسخ شما در این قسمت نیست ؟

مشکل ورود به صفحه بانک برای پرداخت دارید ؟
درصورتیکه در ورود به صفحه بانک پیغام خطایی مشاهده می کنید این موارد را چک و بررسی کنید :

۱- مرورگرتان را آپدیت (بروز رسانی) کنید و یا مرورگر فایرفاکس استفاده کنید

۲- اگر از فیلترشکن استفاده می کنید خاموش کنید

۳- تاریخ و ساعت میلادی ویندوز را چک کنید اگر اشتباه است درست تنظیم کنید

مبلغ از حساب شما کسر شده ولی در فروشگاه زده پرداخت نشده ؟
مراحل خرید اینترنتی دو قسمت است ؛ مرحله اول پرداخت وجه در صفحه بانک و کسر مبلغ از حساب شما، و مرحله دوم بازگشت به فروشگاه و دریافت تائیدیه پرداخت و مشاهده لینک دانلود.

دقت کنید کسر مبلغ از حساب شما و حتی دریافت پیامک بانک که ذکر کرده است مبلغ از حساب شما کسر شده به معنی پرداخت کامل و قطعی نیست و اگر شما به هر دلیلی ( بروز خطا یا قطع شدن اینترنت یا بستن پنجره یا … ) به فروشگاه برنگشتید و رسید پرداخت را مشاهده نکردید و لینک دانلود را مشاهده نکردید یعنی مرحله دوم انجام نشده است.

در قسمت محصولات من” هم ذکر شده پرداخت نشده، در این حالت بانک بصورت خودکار ۳۰ دقیقه تا ۲۴ ساعت پس از کسر مبلغ، مجدد همان مبلغ را به حساب شما بازمیگرداند. برای اطمینان باید صبر کنید و بعد صورتحساب بانک بگیرید و از بازگشت مبلغ مطمئن شوید.

پرداخت کردید ولی لینک دانلود را دریافت نکردید ؟
ابتدا با ایمیلی که خرید را انجام داده اید در سایت ثبت نام نموده و سپس به قسمت محصولات من مراجعه کنید و لینک دانلود را دریافت نمایید

نحوه پرداخت و خرید را نمی دانید ؟
برای مشاهده راهنمای تصویری خرید اینترنتی به قسمت راهنمای خرید مراجعه کنید

خرید شما در بخش محصولات من وجود ندارد ؟
شما باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید ( با همان ایمیلی که خرید کرده اید در سایت ثبت نام کنید ) تا بخش محصولات من برای شما قابل مشاهده باشد. یا ممکن است زمان خرید، ایمیل را اشتباه تایپ کرده باشید

لینک دانلود را دریافت نکردید ؟
ابتدا وارد حساب کاربری خود شده ( اگر عضو نیستید، با ایمیلی که خرید کرده اید، در سایت عضو شوید ) و به قسمت محصولات من مراجعه کنید و لینک را دریافت نمایید

دانلود انجام نمی شود ؟
برای دانلود بدون مشکل این موارد را چک کنید:

۱- فیلترشکن اگر روشن است خاموش کنید.

۲- از دانلود منیجر استفاده نکنید.

۳- اگر روی لینک در ایمیل کلیک می کنید و اتفاقی نمی افتد ممکن است ایمیل در قسمت اسپم باشد روی not spam کلیک کنید سپس لینک فعال میشود و با کلیک روی آن دانلود شروع می شود.

۴- اگر با کلیک روی لینک پیغام خطایی مشاهده می کنید به پیغام ذکر شده دقت کنید شاید محدودیت لینک از نظر دانلود یا زمان مجاز دانلود تمام شده است

فایل پس از دانلود باز نمی شود ؟
فایل ها بصورت zip ارائه شده اند برای باز کردن فایل زیپ به این نکات دقت کنید؛

۱- ممکن است فایل کامل دانلود نشده باشد پس مجدد فایل را کامل دانلود کنید بدون مشکل باز می شود.

۲- فایل زیپ روی گوشی موبایل و تبلت اندرویدی نیاز به نصب نرم افزار برای باز کردن دارد از ویندوز و کامپیوتر یا لپ تاپ برای دانلود و باز کردن فایل استفاده کنید.

۳- برخی محصول ها به علت حجم بالا بصورت لینک دانلود ارائه شده اند فایل زیپ را باز کنید داخلش یک لینک دانلود دیگر است که فایل حجیم را از آن لینک می توانید دانلود کنید.

فایل فلش گوشی یا تبلت خریداری کردم ولی حجم ان خیلی کم هست چرا ؟
برخی موارد لینک دانلود ارائه شده است فایل زیپ را باز کنید داخل آن لینک دانلود اصلی فایل حجیم قرار دارد لینک ذکر شده را برای دانلود استفاده کنید

توضیحات محصول را با فایلی که خریداری کردید چک کردید ؟
توضیحات محصول را با فایلی که دریافت کردید چک کنید شاید مطلبی در توضیحات ذکر شده که مشکل شما را حل کند یا اختلافی بین توضیحات و فایل دریافتی نباشد

چطوری شکایتم را از این محصول پیگیری کنم ؟
توضیحات محصول را با فایل دریافتی مطابقت بدهید اگر موردی خلاف توضیحات فروشنده هست ذکر کنید علت شکایت شما چی هست و چه مشکلی با فایل دریافتی دارید تا پیگیری برای حل مشکل انجام شود

فروش محصول غیرمجاز را می خواهید گزارش کنید ؟
درصورتیکه محصول غیرمجازی در فروشگاه مشاهده کردید عنوان محصول را ذکر بفرمائید تا ناظرین فروشگاه بررسی و نسبت به حذف اقدام کنند از همکاری شما متشکریم

ارسال پیام به پشتیبانی

حساب کاربری دارید؟ وارد شوید

لطفا صبر کنید...
لطفا صبر کنید