دانلود پروژه ارشد مدیریت بازرگانی
no-img
هلپکده

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ مقایسه­ ی اثرگذاری هویت


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

WORD
پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ مقایسه­ ی اثرگذاری هویت
WORD
۱۳۹۶-۰۶-۱۵
4مگابایت
214 صفحه
۱۵,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۱۵,۰۰۰ تومان – خرید

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ مقایسه­ ی اثرگذاری هویت


با خرید این محصول 1500 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 1500 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پروژه ارشد مدیریت بازرگانی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی باموضوع:

مقایسه­ ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

فرمت فایل:word                        تاریخ ارائه:دی ماه ۱۳۹۳

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ مقایسه­ ی اثرگذاری هویت پروژه ارشد مدیریت بازرگانی پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ مقایسه­ ی اثرگذاری هویت

چکیده “پروژه ارشد مدیریت بازرگانی”

امروزه برند و نام تجاری یکی از مهم­ترین مباحث بازاریابی است که پیش روی تمامی شرکت­ها قرار دارد. برند، جزء جدانشدنی راهبرد بازاریابی شرکت است و به­ طور روزافزونی به­ عنوان تنها دارایی مهم و منبع تمایز مورد توجه قرار می­گیرد. بدین ترتیب برندهای قوی، ارائه ­دهنده­ ی سود بیشتر همراه با ریسک کمتر به سهامداران هستند. از طرفی تقلید از برند یک استراتژی بازاریابی سودآور بر پایه­ ی استفاده از شباهت­ها (بسته بندی، طراحی، نام برند، تبلیغات و غیره) به­ منظور تسهیل پذیرش برند به­ وسیله­ ی مصرف­کننده است. برندهای مقلّد با تقلید از هویت برندهای اصلی، قصد ایجاد تصویر ذهنی مثبت و ارزش درک شده مثبت از محصول توسط مشتریان را دارند، تا از این طریق بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند. لذا هدف این پژوهش اندازه­ گیری میزان تأثیرگذاری هویت برند بر قصد خرید برندهای اصلی و مقلّد و همچنین موفقیت برندهای مقلّد در تقلید عناصر برندهای اصلی با توجه به نگرش دانشجویان دانشگاه است. روش انجام پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه  است. از نمونه­گیری طبقه­ ای متناسب برای نمونه­ گیری استفاده شد. حجم نمونه ۳۸۹ نفر تعیین شد. در این پژوهش از پرسشنامه برای سنجش متغیرهای هویت برند، تصویر برند، ارزش درک شده و قصدخرید استفاده شده است. نتایج تحلیل عاملی تاییدی حاکی از داشتن روایی سازه پرسشنامه است. 

کلمات کلیدی: عناصر برند، برندهای مقلّد، ارزش درک شده، تصویر برند، قصد خرید.

…ادامه در دانلود

فهرست مطالب وفصل اول “پروژه ارشد مدیریت بازرگانی” را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

همچنین بخوانید

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ تاثیر بازاریابی رابطه مند

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ ادراکات مصرف کننده

 

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ مقایسه­ ی اثرگذاری هویت

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

 

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 230 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code