دانلود پروژه ارشد مدیریت بازرگانی
no-img
هلپکده

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ تاثیر بازاریابی رابطه مند


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ تاثیر بازاریابی رابطه مند
PDF
۷ آبان, ۱۳۹۶
2مگابایت
112 صفحه
۱۵,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۱۵,۰۰۰ تومان – خرید

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ تاثیر بازاریابی رابطه مند


با خرید این محصول 1500 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 1500 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پروژه ارشد مدیریت بازرگانی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته  مدیریت بازرگانی گرایش تحول
عنوان:
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر افزایش وفاداری مشتریان
مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان رشت

فرمت فایل: pdf                 تاریخ ارائه: تابستان ۱۳۹۲

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ تاثیر بازاریابی رابطه مند پروژه ارشد مدیریت بازرگانی پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ تاثیر بازاریابی رابطه مند 1

چکیده پروژه ارشد مدیریت بازرگانی:
در این زمان استفاده از شیوه ها و فنون بازاریابی مورد توجه قرار گرفته است.بررسی ها نشان داده است که ناموفق بودن شرکتها و سازمان ها از ناتوانی آنها در بهره گیری سازمانها و بانکهاس خصوصی و دولتی قرار گرفته است.به همین دلیل سازمان ها مجبور شده اند واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند ، آن ها کمتر بر محصو لات و بیشتر بر مشتریان متمرکز شده اند. آن ها مجبورند به جای دید کوتاه مدت ، دید بلند مدت داشته باشند.سازمان ها در این مسیر به استراتژی جدید بازاریابی رابطه مند رو آورده اند. در این تحقیق یک سوال اصلی مطرح می شود که آیا بازاریابی رابطه مند موجب افزایش وفاداری مشتریان شعب بانک ملی می شود؟ فرضیه تحقیق بر همین سوال استوار بوده و عبارت است ازاینکه آیا بازاریابی رابطه مند موجب افزایش وفاداری مشتریان شعب بانک ملی می شود.تحقیق حاضر می کوشد تا تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند شامل کیفیت ارتباطات، تعهد، اعتمادسازی توسط بانک و توانایی بانک در مدیریت تعارض را بر افزایش وفاداری مشتریان بانک ملی مورد بررسی و توجه قرار دهد. تعداد جامعه آماری بیش از ۱۰۰۰۰۰۰نفر اعلام شد و تعداد ۳۸۵پرسشنامه توسط پژوهشگر توزیع و تکمیل گردید.روش آماری رگرسیون بوده که به وسیله نرم افزار SPSSبررسی و برآورد متغیرها صورت پذیرفت. 
واژگان کلیدی پروژه ارشد مدیریت بازرگانی: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری ، صنعت بانکداری

فهرست مطالب وفصل اول پایان نامه  ی “پروژه ارشد مدیریت بازرگانی”را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

همچنین بخوانید

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ تاثیر بازاریابی رابطه مند

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ ادراکات مصرف کننده

 

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ مقایسه­ ی اثرگذاری هویت

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

 

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 216 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code