دانلود پروژه ارشد مدیریت بازرگانی
no-img
هلپکده

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ ادراکات مصرف کننده


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

WORD
پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ ادراکات مصرف کننده
WORD
۱۳۹۶-۰۶-۱۹
800کیلوبایت
208 صفحه
۱۵,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۱۵,۰۰۰ تومان – خرید

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ ادراکات مصرف کننده


با خرید این محصول 1500 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 1500 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پروژه ارشد مدیریت بازرگانی

دانلودپایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) با موضوع:

ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان (تحقیقی پیرامون گروه تولیدی پاکشو)

فرمت فایل: word                      

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ ادراکات مصرف کننده پروژه ارشد مدیریت بازرگانی پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ ادراکات مصرف کننده 1

چکیده پروژه ارشد مدیریت بازرگانی

مسئولیت اجتماعی سازمان با روابط بین سازمان و جامعه سر و کار دارد و به طور مشخص این مفهوم به بررسی تاثیرات فعالیت های شرکت ها بر روی افراد جامعه می پردازد.

هدف پژوهش حاضر بررسی ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان می باشد که گروه تولیدی پاکشو به عنوان نمونه تحقیق بر گزیده شده است. در این تحقیق متغیرهای عملکرد مالی ادراک شده و کیفیت ادراک شده بیانیه های اخلاقی به عنوان الزاماتی جهت پیاده سازی مسئولیت اجتماعی سازمان در نظر گرفته شده است. مسئولیت اجتماعی جنبه های مختلفی از ادراکات مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می دهد که در این تحقیق ما ۴ بعد ادراکی را در نظر گرفته ایم: وفاداری مصرف کننده، اعتماد مصرف کننده، ریسک ادراک شده و وجهه ادراک شده شرکت.

در این تحقیق از روش های کمی، تنظیم پرسشنامه و نمونه گیری استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق مصرف کنندگان محصولات پاکشو در سطح شهر تهران بوده اند که حجم نمونه به وسیله جدول جرسی-مورگان، ۳۸۴ نفر برآورد شده است. برای سنجش پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ استفاده شده که آلفای پرسشنامه ۸۶۷/۰ به دست آمده است که نشان می دهد ابزار گردآوری داده ها از ثبات و پایایی لازم در طول زمان برخوردار است.

کلید واژه ها: مسئولیت اجتماعی سازمان، ادراک مصرف کننده، ذی نفعان، بیانیه های اخلاقی، تئوری هویت اجتماعی، تئوری مشروعیت.

فهرست مطالب و فصل اول”پروژه ارشد مدیریت بازرگانی” را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

همچنین بخوانید

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ تاثیر بازاریابی رابطه مند

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ ادراکات مصرف کننده

 

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ مقایسه­ ی اثرگذاری هویت

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 230 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code