دانلود پروپوزال ارشد مدیریت بازاریابی
no-img
هلپکده

پروپوزال مدیریت بازاریابی/ تاثیر استراتژی بازاریابی


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

WORD
پروپوزال مدیریت بازاریابی/ تاثیر استراتژی بازاریابی
WORD
۱۳۹۶-۰۶-۱۴
200 کیلوبایت
13 صفحه
۵,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۵,۰۰۰ تومان – خرید

پروپوزال مدیریت بازاریابی/ تاثیر استراتژی بازاریابی


با خرید این محصول 500 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 500 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پروپوزال ارشد مدیریت بازاریابی

عنوان پایان نامه به زبان فارسی :

تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران (مطالعه موردی شرکتهای صادر کننده زعفران به اروپا)

عنوان پایان نامه به زبان انگلیسی :

Impact of marketing strategy on performance of international business in Iran

 (Case study companies saffron exporter to Europe)  

پروپوزال مدیریت بازاریابی/ تاثیر استراتژی بازاریابی پروپوزال پروپوزال مدیریت بازاریابی/ تاثیر استراتژی بازاریابی 1

مقدمه:

با توجه به تحولات و تغییرات به وجود آمده در فضای کسب و کار بین المللی و تاثیر آن بر اقتصاد ملی کشورها، بسیاری از کشورها توسعه حوزه جغرافیایی، یعنی حرکت از بازارهای محلی به بازارهای خارجی، را به عنوان بخشی از استراتژی رشد انتخاب می­کنند. توسعه بین المللی در عرصه کسب وکار  یک تصمیم بسیار مهم برای کشورها می­باشد. بین المللی شدن در برخی کشورها به عنوان مقدم ترین سیاست عمومی است. چرا که بین المللی شدن  نقش حیاتی در نوآوری صنعتی و توسعه اقتصادی جوامع دارد. در محیط تجاری کنونی، بیش از هر زمان تنها چیزی که ثابت و پایدار مانده همان پدیده تغییر است.  فرایند استراتژی بازاریابی بر اساس این باور قرار دارد که سازمان ها ناگزیرند به طور دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و فرایندها نظارت کنند تا بتوانند در زمان مناسب و بر حسب ضرورت، خود را با تغییرات وفق دهند و استراتژی های به موقع را وضع نمایند. بسیاری از مدیران و کارآفرینان فرصت های موجود در بازارهای بین المللی را تشخیص داده و دسترسی به این بازارهای جهانی را به عنوان یک ابزار استراتژیک برای رقابت پذیری و توسعه بیشتر کسب وکار بین المللی خود مورد استفاده قرار می­دهند. حضور در بازارهای جهانی امکان دسترسی به بازارهای بزرگتر و دستیابی به صرفه جویی در مقیاس، مزیت های تکنولوژیک، ارتقاء شایستگی، پخش ریسک، کاهش و تقسیم هزینه های تحقیق وتوسعه، دسترسی بیشتر به منابع تأمین مالی را میسر می­ سازد.

 ….ادامه در دانلود

همچنین بخوانید

پروپوزال مدیریت بازاریابی/ تاثیر استراتژی بازاریابی

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/ مدیریت ارتباط با مشتری

پروپوزال مدیریت بازرگانی/ بررسی عوامل روانی

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/نقش بازاریابی تعاملی

 

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 230 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code