دانلود پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/ مدیریت ارتباط با مشتری 
no-img
هلپکده

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/ مدیریت ارتباط با مشتری


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/ مدیریت ارتباط با مشتری
PDF
۱۳۹۶-۰۸-۰۶
200 کیلوبایت
10 صفحه
۵,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۵,۰۰۰ تومان – خرید

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/ مدیریت ارتباط با مشتری


با خرید این محصول 500 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 500 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/ مدیریت ارتباط با مشتری 

عنوان:

مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر شاخص ها و عملیات نوین بازاریابی مصرف برای بهبود سطح بهره وری(نمونه موردی شرکت صنایع شیر تهران وارنا)

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/ مدیریت ارتباط با مشتری پروپوزال مدیریت بازرگانی پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/ مدیریت ارتباط با مشتری 2

اطلاعات مربوط به پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی :

تعریف مسأله : هدف بازاریابی عبارت است از بهبود در سود آوری شرکت از طریق تغییر دیدگاه شرکت از بازاریابی معاملاتی و تاکید بر جذب مشتریان جدید به سوی حفظ و نگهداری مشتریان از طریق کاربرد مدیریت موثر ارتباط با مشتری.بازاریابی رابطه مند در تلاش است تا مشتریان ، عرضه کنندگان و سایر شرکای مهم اقتصادی را در فعالیتهای توسعه ای و بازاریابی شرکت دخیل سازد. استقلال انتخاب در میان فعالان بازار، سیستم موثرتری را برای خلق و توزیع ارزش بازاریابی فراهم می آورد. بازاریابی رابطه مند، ارتقای بهره وری بازاریابی از طریق دستیابی به اثر گذاری و شایستگی است.امروز ما شاهد یک دگرگونی اساسی در نحوه سازماندهی شرکتهای برتر هستیم و آن تغییر ساختارهای سازمانی از محصول گرایی به سوی مشتری گرایی است و عامل اصلی و محرک این تغییر ظهور پدیده ای به نام مدیریت ارتباط با مشتری است.ریشه های مدیریت ارتباط با مشتری را می توان در بازاریابی رابطه مند جستجو کرد.

سوابق پژوهشی موضوع : استراتژی بازاریابی شالوده اساسی سیستم بازاریابی را تشکیل می دهد زیرا ترکیبی از عناصر لازم برای برنامه ریزی و اجرای کل عملیات بازاریابی است. در ادبیات بازاریابی نیل بودن۱نخستین کسی بود که ایده آمیخته بازاریابی را مطرح کرد عناصر آمیخته بازاریابی وی عبارت بودند از: محصول، قیمت، توزیع، ترفیع، فروش و تحقیق بازاریابی. 

روش نمونه گیری:دامنه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر شاخص ها و عملیات نوین بازاریابی مصرف می توان به افزایش بهره وری دست یافت به صورت فراگیربخش دولتی وخصوصی را شامل می گردد.

….ادامه ی “پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی”در دانلود

همچنین بخوانید

پروپوزال مدیریت بازاریابی/ تاثیر استراتژی بازاریابی

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/ مدیریت ارتباط با مشتری

پروپوزال مدیریت بازرگانی/ بررسی عوامل روانی

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/نقش بازاریابی تعاملی

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 230 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code