دانلود ترجمه مقاله نقش ابعادجهت گیری استراتژیک دربازارگرایی
no-img
هلپکده

ترجمه مقاله نقش ابعادجهت گیری استراتژیک دربازارگرایی


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
ترجمه مقاله نقش ابعادجهت گیری استراتژیک دربازارگرایی
PDF
۶ شهریور, ۱۳۹۶
2مگابایت
37 صفحه
۵,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۵,۰۰۰ تومان – خرید

ترجمه مقاله نقش ابعادجهت گیری استراتژیک دربازارگرایی


با خرید این محصول 500 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 500 تومان تخفیف می باشد.

دانلودترجمه مقاله نقش ابعادجهت گیری استراتژیک دربازارگرایی

عنوان کامل مقاله:

نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

رشته ی مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی

عنوان مقاله به انگلیسی:

The role of a firm’s strategic orientation dimensions in determining market orientation

مترجم: نبی الله نجاتی زاده
موضوع: مقالات ترجمه شده / بازاریابی

دانلودترجمه مقاله نقش ابعادجهت گیری استراتژیک دربازارگرایی مقاله ترجمه مقاله نقش ابعادجهت گیری استراتژیک دربازارگرایی 6 4

چکیده:
کمی در مورد چگونگی ابعاد مختلف جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی شناخته شده است. مؤلفان چهار بعد کلیدی از جهت گیری های استراتژیک شرکت را به عنوان سابقه بحرانی در دستیابی به بازارگرایی شناسایی کردند: پرخاشگری شرکت، جهت گیری آینده آن، گسترش رسمی سازی بازاریابی و خوی خطر.اثرات تعدیل دو نیروهای زیست محیطی ، شدت رقابت و تلاطم فن آوری نیز در پرتو، ارتباط خود را با ابعاد مختلف جهت گیری استراتژیک و بازارگرایی در نظر گرفته شده است. با استفاده از یک نظرسنجی که با شرکتهایی در عرصه صنایع متعدد، اثرات پیشنهادی با تجزیه و تحلیل طبقاتی پنهان با معیار های  مختلف آزمایش شده است. نتایج، بر اساس راه حل دو معیار مطلوب، نشان می دهد که اگر چه بازارگرایی به میزان قابل توجهی توسط این ابعاد جهت گیری استراتژیک نهفته شده، الگوی نفوذ در اعضای یک شرکت در یکی ازدو معیار متفاوت است.
واژگان کلیدی : بازارگرایی، پرخاشگری، رسمی سازی بازاریابی، جهت گیری های آینده، تمایل به خطر

مقدمه
بازارگرایی شده است، و بدون شک در ادامه هم، مرکزی به توانایی یک شرکت، برای رقابت و جلب پاداش های برتر در بازارهای کسب و کار و همچنین بازار مصرف ایجاد خواهد شد. این که آیا کاربر به سایر  نظرسنجی به عنوان یک فرهنگ متمرکز در درک و ارضای نیازهای مشتری (اسلاتر و نارور،۱۹۹۴) و یا به عنوان مکانیزم حمایتی برای جمع آوری، انتشار و در پاسخ به هوش بازار بر روی نیازهای مشتری (کوهلی وجاوورسکی،۱۹۹۰)مطالعه و درک بازارگرایی شده اند، قابل توجه و گسترده است. تا به امروز، بازارگرایی کانون توجه صدها نفر از مطالعات، فرابررسی عالی و بررسی مقالات (کانو، کاریلیت و جارامیلو، ۲۰۰۴؛ کیرکا،جایاچاندران و بیردن، ۲۰۰۵؛ لیایو، چانگ، وو و کارتریچیز،۲۰۱۰)که از پیکره هر یک از این آثار یافته های  برجسته در حال ظهور می باشند.

….ادامه در دانلود

 

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 194 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code