دانلود مجموعه مقاله های علوم تربیتی3
no-img
هلپکده

مجموعه مقاله های علوم تربیتی ۳


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
مجموعه مقاله های علوم تربیتی ۳
PDF
۱۳۹۷-۰۵-۱۲
1 مگابایت
68 صفحه
۸,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۸,۰۰۰ تومان – خرید

مجموعه مقاله های علوم تربیتی ۳


با خرید این محصول 800 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 800 تومان تخفیف می باشد.

دانلود مجموعه مقاله های علوم تربیتی ۳

مجموعه مقاله های علوم تربیتی3 مقاله های علوم تربیتی مجموعه مقاله های علوم تربیتی ۳ 1

مجموعه مقاله های علوم تربیتی شامل این موارد می باشد:

۱-  سه گام تا رسیدن به موفقیت: ۴۰ صفحه
همه ی انسان ها خواهان موفقیت اند.
بعضی افراد هر صبح که بیدار می شوند، در تلاش برای رسیدن به آن هستند، و در این راه حتی حاضرند به ضرر و زیان سایر افراد نیز کار کنند.
برای سایرین، کسب موفقیت به نظر غیر ممکن می رسد. آنها تصور می کنند که فقط افراد کمی قادرند به آن دست یابند و بقیه باید به همان چیزی که دارند شاد و راضی باشند.
این حرف ها خیلی هم دور از واقعیت نیست. اگر شما با قصد و هدف ناپاک و اشتباه به دنبال موفقیت باشید، هیچگاه به آن نخواهید رسید. مثل این است که بدون در دست داشتن نقشه، به شهری غریب سفر کنید.

۲-تعریف ارزشیابی: ۱۲ صفحه

اصطلاح ارزشیابی (یا ارزیابی )، به طور ساده، به تعیین ارزش به شرح زیر میتوان به دست داد :

“ارزشیابی به یک فرایند نظامدار برای جمع آوری، تحلیل، و تفسیر اطلاعا ت گفته می شود به این منظور که تعیین شود آیا هدفهای مورد نظر تحقق یافته اند یا در حال تحقق یافتن هستند و به چه میزانی

یکی ازویژگیهای ارزشیابی تعیین کیفیت است . در فرایند ارزشیابی داوری ارزشی با توجه به کیفیت به عمل می آید. نیتکو کیفیت را در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی به عنوان دانش، مهارتها، و توانایی هایی که از دانش آموزان پس از آموزش انتظار می رود تعریف کرده است.

۳- انواع الگوهاى طراحى آموزش: ۱۱ صفحه

الگوى طراحى آموزشى بر اساس عوامل چهارگانه

الگوى طراحى آموزشى بر اساس عوامل چهارگانه (طرح) یکى از الگوهاى قابل‌ توجه در طراحى آموزشى است که براى اجرا، بازنگرى و اصلاح برنامه بکار مى‌رود.

 الگوى طراحى آموزشى دانشگاه ایندیانا

الگوى طراحى مورد استفاده در دانشگاه ایندیاناى آمریکا نیز یکى از الگوهاى قابل توجه در طراحى آموزشى است. همچنان که در طرح ملاحظه مى‌شود، مراحل طراحى در این الگو با تعیین هدف شروع مى‌شود و سپس در مرحلهٔ دوم، تحلیل و شناخت شاگردان صورت مى‌گیرد.

۴- اهداف آموزشی: ۲ صفحه

از جمله مهمترین اهداف مقطع آموزش پیش دبستانی میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. تربیت کودکان درجهت اجرای اصول اسلامی در زندگی شخصی و اجتماعی
  2. تقویت احساس همکاری و مشارکت کودکان در فعالیت های اجتماعی و حس مسئولیت پذیری آنان
  3. افزایش قدرت جسمی و ذهنی، برقراری تعادل جسمی و افزایش مهارت های پایه کودکان
  4. آموزش زبان فارسی درجهت تقویت ارتباطات وابزارهای آموزشی کودکان اعم از خواندن ، نوشتن ، شنیدن و حرف زدن

۵-اهمیت آموزش و پرورش در پیش از دبستان: ۳ صفحه

آموزش و پرورش کودکان قبل از دبستان در نظام های آموزشی بسیاری از کشورهای جهان جایگاه حساس و ارزشمندی دارد و با توجه به توصیه کارشناسان تعلیم وتربیت مبتنی بر ضرورت سرمایه گذاری برای دوره پیش ا ز دبستان تعداد زیادی از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، آموزش پیش دبستانی را جزئی از نظام آموزش و پرورش همگانی قلمداد کرده اند مثلاً: کشور هلند: در سال ۱۹۹۰ آموزش کودکان سنین ۴ سال به بعد را همگانی اعلام کرد و آلمان و استرالیا، فرانسه، کره جنوبی، تایوان، کانادا، مالزی، آفریقای جنوبی تیز در تلاش اند تا آموزش کودکستانی را زیر پوشش آموزش همگانی در آوردند کشور سوئد.

             صفحات نمونه فایل “مجموعه مقاله های علوم تربیتی۳” را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

همچنین بخوانید

مجموعه مقاله های علوم تربیتی۱

مجموعه مقاله های علوم تربیتی۲

مجموعه مقاله های علوم تربیتی۳

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 230 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code