دانلود مجموعه مقاله های علوم تربیتی۱
no-img
هلپکده

مجموعه مقاله های علوم تربیتی۱


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

WORD
مجموعه مقاله های علوم تربیتی۱
WORD
۱۲ مرداد, ۱۳۹۷
200 کیلوبایت
۸,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۸,۰۰۰ تومان – خرید

مجموعه مقاله های علوم تربیتی۱


با خرید این محصول 800 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 800 تومان تخفیف می باشد.

دانلود مجموعه مقاله های علوم تربیتی۱

مجموعه مقاله های علوم تربیتی۱ مقاله های علوم تربیتی مجموعه مقاله های علوم تربیتی۱ 1

مجموعه مقاله های علوم تربیتی شامل این موارد می باشد:

۱- معلم : ۱۰ صفحه

اساسى‌ترین عامل براى ایجاد موقعیت مطلوب در تحقق هدف‌هاى آموزشی، معلم است. اوست که مى‌تواند حتى نقص کتاب‌هاى درسى و کمبود امکانات آموزشى را جبران کند یا برعکس، بهترین موقعیت و موضوع تدریس را با عدم توانایى در ایجاد ارتباط عاطفى مطلوب به محیطى غیرفعال و غیرجذاب تبدیل کند. در فرایند تدریس، تنها تجارب و دیدگاه‌هاى علمى معلم نیست که مؤثر واقع مى‌شود، بلکه کل شخصیت اوست که در ایجاد شرایط یادگیرى و تغییر و تحول شاگرد تأثیر مى‌گذارد. 

۲- مهارتهای آموزشی : ۲۵ صفحه

یکی دیگر از انواع روشهای آموزش انفرادی روش تدری خصوصی است. این روش را می توان در تمام سطوح تحصیلی به کار گرفت. اساس کار در این نوع آموزش توجه به زمینه ها، علایق و تواناییهای شخصی شاگردان است و شاگرد فردی است که معمولاً نمی تواند در آموزشهای گروهی چندان موفقیتی کسب کند.

در اکثر برنامه های آموزشی، به جای استفاده از معلم معمولاً از شاگردان استفاده می شود. در این حالت معلم خصوصی، معلم متخصص و با مهارتی نیست. بلکه تنها ممکن است نسبت به شاگردان چند سال تجربه آموزشی بیشتری داشته باشد یا ممکن است بزرگسالی باشد که قبل از دریافت برنامه هیچ گونه آموزش خاصی در زمینه تعلیم و تربیت ندیده باشد.

۳- نظریه‌هاى تدریس: ۳۲ صفحه

در طول بیست سال اخیر، در زمینهٔ تدریس، نظریه‌هاى قابل توجهى طرح و ارائه شده است که تعداد زیادى از آنها بتازگى توسط گانیه (Gagne) و دیک (Dick) (۱۹۸۴) مورد بررسى و تجدیدنظر قرار گرفته‌اند. با توجه به تمامى این نظریه‌ها مى‌توان گفت که تاکنون نظریه‌پردازان موفق به ارائه یک نظریه تدریس هماهنگ و واحد نشده‌اند.

از جملهٔ این نظریه‌ها مى‌توان به نظریه تنیسون (Tennyson) (۱۹۸۰)درباره مفهوم تدریس، نظریه اسکاندورا (Scandura) (۱۹۷۷) درباره نظریهٔ ساخت تدریس و نظریهٔ لاندا (Landa)(۱۹۷۶) و برخى افراد دیگر دربارهٔ چگونگى تدریس و نظریهٔ کیس (Case)(۱۹۷۸) که براى تدریس کودکان پیش‌دبستانى و کودکستان کاربرد دارد، اشاره کرد.

۴- ویژگى‌هاى شخصیتى و علمى معلم: ۷ صفحه

اساسى‌ترین عامل براى ایجاد موقعیت مطلوب در تحقق هدف‌هاى آموزشی، معلم است. اوست که مى‌تواند حتى نقص کتاب‌هاى درسى و کمبود امکانات آموزشى را جبران کند یا برعکس، بهترین موقعیت و موضوع تدریس را با عدم توانایى در ایجاد ارتباط عاطفى مطلوب به محیطى غیرفعال و غیرجذاب تبدیل کند. در فرایند تدریس، تنها تجارب و دیدگاه‌هاى علمى معلم نیست که مؤثر واقع مى‌شود، بلکه کل شخصیت اوست که در ایجاد شرایط یادگیرى و تغییر و تحول شاگرد تأثیر مى‌گذارد.

 

   صفحات نمونه فایل “مجموعه مقاله های علوم تربیتی۱” را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

همچنین بخوانید

مجموعه مقاله های علوم تربیتی۱

مجموعه مقاله های علوم تربیتی۲

مجموعه مقاله های علوم تربیتی۳

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 216 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code