دانلود مجموعه مقاله های تربیت بدنی
no-img
هلپکده

مجموعه مقاله های تربیت بدنی


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

WORD
مجموعه مقاله های تربیت بدنی
WORD
۱۳۹۷-۰۵-۱۲
100کیلوبایت
۸,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۸,۰۰۰ تومان – خرید

مجموعه مقاله های تربیت بدنی


با خرید این محصول 800 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 800 تومان تخفیف می باشد.

دانلود مجموعه مقاله های تربیت بدنی

مجموعه مقاله های تربیت بدنی مقاله های تربیت بدنی مجموعه مقاله های تربیت بدنی 1

مجموعه مقاله های تربیت بدنی شامل این موارد می باشد:

۱-ورزش های تناسب اندام هوازی برای درمان التهاب مفصل: ۱۸ صفحه

پیاده روی دیرینه ترین و بهترین ورزش کنترل وزن برای افراد مبتلا به التهاب مفصل است. ما آن را از گام برداشتن به حالت دو بهتر می دانیم. بیش از نیمی از شرکت کنندگان ما در جلسات بررسی التهاب مفصل گزارش دادند که برای تناسب اندام و حصول به بیشترین تحرک به طور منظم راه پیمایی می کنند.

قدم دو رفتن چندان صدمه می زند که حتی ورزشکاران جوان خوش بنیه اغلب پیاده روی و شنا را به آن ترجیح می دهند. افراد مبتلا به التهاب مفصل باید در مورد هر ورزشی که مثل قدم دو رفتن مفصل ها را بالا و پایین می اندازد و تکان می دهد، بسیار مراقب باشند. و با این همه، برخی از فعالیت های هوازی در درمان التهاب مفصل نقش حیاتی دارند، زیرا با افزایش جریان خون به نقاط مبتلا، به همه ماهیچه ها و مفاصل کمک می کنند.

۲- ورزش های ایزومتریک و ایزوتونیک : ۱۲ صفحه

در یک تقسیم بندی، ورزش ها را می توان به طور کلی به دو نوع ایزوتونیک یا دینامیک و ایزومتریک یا استاتیک تقسیم نمود.

در ورزش های ایزوتونیک، طی فعالیت، تغییر در طول عضله ایجاد می شود و فعالیت همراه با انجام کار خارجی و حرکت مفصلی است و انقباضات عضلانی با ایجاد تنش بالنسبه کم ایجاد می شوند. ولی در ورزش های ایزومتریک، در عضله ای که به صورت هم طول منقبض می شود، بدون تغییر در طول خارجی آن، تنش عضلانی افزایش می یابد دلیل کوتاه نشده عضله آن است که مقاومت خارجی که عضله سعی در کشیدن آن دارد، بیشتر از حداکثر تنشی (نیروی داخلی) است که عضله قادر به ایجاد آن است مانند هل دادن مداوم یک دیوار.

۳- ورزش و تغذیه: ۱۸ صفحه

تعدادی از عوامل فیزیولوژیک، زیست شیمیایی، روان شناختی و تغذیه ای که ممکن است محدود کننده عملکرد ورزشکار باشد تا کنون شناسایی شده است. ورزشکاران و مشاورین علمی و پزشکی آنان جهت نیل به موفقیت درصدد شناسایی این عوامل و راه های به حداقل رساندن اثرات بالقوه آنها هستند. این امر موجب به کارگیری گسترده راهبردهای تغذیه ای با توجه به درجات مختلف کارایی شده است . به غذاها و اجزای از آن ها که می توانند ظرفیت فرد را در اجرای کار بالا ببرند مواد نیروزا گفته می شود (ویلیامز، ۱۹۸۳). در یک سوی طیف مواد نیروزا، غذاهای طبیعی و در سوی دیگر داروها قرار دارند.

۴- پاسخ های هورمونی نسبت به فعالیت های ورزشی و تمرینات جسمانی: ۲۰ صفحه

فعالیت ها و تمرینات جسمانی سبب آن می گردد که سطوح برخی از هورمون ها در مقایسه با مقادیر استراحت افزایش یا کاهش پیدا کنند. اگر چه اهمیت فیزیولوژیکی بسیاری از این تغییرات در حال حاضر شناخته نشده؛ این واقعیت که آن ها حتی نسبت به فعالیت های ورزشی عکس العمل نشان می دهند، خود کمال اهمیت را دارد. 

هورمون رشد (GH) که از هیپوفیز قدامی ترشح می شود، در هنگام فعالیت های ورزشی در خون افزایش یافته و بیشتر تحت تأثیر شدت تمرین قرار می گیرد. مثالی از پاسخ هورمون رشد در شکل ۲ نشان داده شده است. در این تحقیق تمرین جسمانی برای مدت ۲۰ دقیقه روی یک دوچرخه کارسنج انجام گرفت. توجه گردد که با استفاده از بار کار سبک (مثلاً ۳۰۰ کیلوگرم – متر در دقیقه) افزایشی در غلظت هورمون رشد در حدود ۳۵ برابر مقدار استراحت بود. 

          صفحات نمونه فایل “مجموعه مقاله های تربیت بدنی ” را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

#مقاله های تربیت بدنی

#مقاله های تربیت بدنی

#مقاله های تربیت بدنی

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



موضوعات :

درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 230 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code