پروپوزال بررسی تأثیر جدا شدن از مشتریان بدون سود
no-img
هلپکده

پروپوزال بررسی تأثیر جدا شدن از مشتریان بدون سود


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
پروپوزال بررسی تأثیر جدا شدن از مشتریان بدون سود
PDF
۱۳۹۷-۰۳-۱۸
1 مگابایت
20 صفحه
۵,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۵,۰۰۰ تومان – خرید

پروپوزال بررسی تأثیر جدا شدن از مشتریان بدون سود


با خرید این محصول 500 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 500 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پروپوزال بررسی تأثیر جدا شدن از مشتریان بدون سود در قصد خروج، اعتراض و وفاداری مشتریان فعلی شرکت های اپراتور تلفن همراه در ایران

عنوان انگلیسی:

The Impact of Unprofitable Customer Abandonment on Exit Intention, Voice and Loyalty Intentions In Iranian Current Customers’ Mobile Phone Providers

چکیده

مدیریت ارتباط با مشتریان به دلیل توسعه روابط مناسب با مشتریان کلیدی، موجبات خلق ارزش برای سهامداران را فراهم می آورد. در این بین خودداری از ارائه خدمت به مشتریان بدون سود, اگر چه گزینه جذابی برای شرکت ها محسوب می شود, اما موجبات نارضایتی, عصبانیت و حتی خیانت آنها را فراهم کرده و باعث خواهد شد که این مشتریان تبلیغات منفی برای شرکت انجام داده و بویژه رفتار مشتریان فعلی را تحت تاثیر قرار دهند. در این راستا پژوهش حاضر به بررسی تاثیر جداسازی و رها کردن مشتریان بدون سود بر میزان قصد وفاداری, قصد اعتراض و قصد خروج از شرکت مشتریان فعلی پرداخته است. جامعه آماری تحقیق را مشتریان شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در شهر تبریز تشکیل داده, ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد با استفاده از تحقیق هینلئین و کاپلان (۲۰۱۳) می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها از روش معادلات ساختاری استفاده خواهد شد.

کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری, صدای اعتراض مشتری, وفاداری مشتری, قصد خروج مشتری, رها کردن مشتریان بدون سود, مدلیابی معادلات ساختاری.

پروپوزال بررسی تأثیر جدا شدن از مشتریان بدون سود مشتریان بدون سود پروپوزال بررسی تأثیر جدا شدن از مشتریان بدون سود

نتایج مورد انتظار

مروری بر تحقیقات داخلی نشان می دهد که در این منابع و تحقیقات داخلی تقریبا هیچ تحقیق مدون مرتبطی با بررسی و تحقیق بر مشتریان بدون سود و نحوه مدیریت آنان و نیز صدای مشتریان وجود ندارد. این موضوع به عنوان جنبه نوآورانه تحقیق مورد توجه قرار می گیرد که با تحقیقات خارجی معتبر مورد حمایت قرار گرفته و اطلاعات کاربردی در زمینه شناسایی مشتریان بی ثمر برای مدیران و کارشناسان شرکتهای اپراتور تلفن همراه ارائه کرده و در جهت مدیریت عواقب ناشی از رهاکردن آنان به ارائه راهکار می پردازد.

نمونه ای از پروپوزال “بررسی تأثیر جدا شدن از مشتریان بدون سود” را می توانید رایگان دانلود کنید.

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

کارشناس ارشد مهندسی معدن تخصص اصلی: طراحی معدن روباز با نرم افزارهای Datamine و NPV Scheduler

آرش 225 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code