دانلود پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
no-img
هلپکده

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
PDF
۱۳۹۶-۰۵-۲۰
2 مگابایت
176 صفحه
۱۵,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۱۵,۰۰۰ تومان – خرید

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی


با خرید این محصول 1500 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 1500 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پروژه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی _ گرایش بازاریابی با عنوان:

بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک (گروه صنعتی بهمن)

فرمت فایل: pdf              تاریخ ارائه: پاییز ۱۳۸۲

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی مدیریت بازرگانی پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی Capture 5

چکیده
این پژوهش با هدف بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک (گروه صنعتی بهمن) صورت گرفته است، تا با شناسایی عوامل موثر بر رضایت او شکایت مشتری ن، شرکت مزدا یدک را در کسب سطوح بالای رضایت در مشتریان یاری رساند.
بدین منظور فرضیه و هدفهایی تعریف شده است.واحد آماری پژوهش مالکان خودروی سواری مزدا (۳۲۳یکی از تولیدات گروه صنعتی بهمن) که شماره پلاک سمت راست آنها زوج باشد را شامل می شود که از خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی مجاز شرکت مزدا یدک، خدمات پس از فروش دریافت می کنند.
برای گردآوری داده های مورد نیاز از ابزار پرسشنامه و پژوهش میدانی استفاده شده است.بدین منظور پرسشنامه ای حاوی بیست و یک سؤال بین واحدهای آماری که به صورت نمونه گیری تصادفی انتخاب شده است، توزیع گردید.
پس از جمع آوری و تلخیص داده ها، فرضیه ها در سطح خطای %۵براساس روش آماری آزمون tمورد بررسی قرار گرفتند سپس نتیجه گیری از آزمون فرضیه ها صورت گرفت. درمجموع نتیجه ها حاکی از آن بود که بین کیفیت خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان ارتباط و همبستگی بالایی وجود دارد، پرداخت مالی (اجرت) و پرداخت غیرمالی (زمان و زحمت) مشتریان با خدمات دریافتی متناسب نیست و در بروز شکایتهای مشتریان نارسایی های عوامل ملموس (عینی) پس از فروش بیشتر از نارسایی های عوامل ناملموس (ذهنی) موثر است. در نهایت، براساس نتیجه های پژوهش، پیشنهادهایی نیز به شرکت مزدا یدک ارائه شده است.

فهرست مطالب وفصل اول پایان نامه “پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی” را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

همچنین بخوانید

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ تاثیر بازاریابی رابطه مند

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ ادراکات مصرف کننده

 

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی/ مقایسه­ ی اثرگذاری هویت

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

 

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 230 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code