دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی
no-img
هلپکده

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

WORD
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی
WORD
۱۵ شهریور, ۱۳۹۶
4مگابایت
214 صفحه
۹۹,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۹۹,۰۰۰ تومان – خرید

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی


با خرید این محصول 9900 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 9900 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی باموضوع:

مقایسه­ ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

فرمت فایل:word                        تاریخ ارائه:دی ماه ۱۳۹۳

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی

چکیده

امروزه برند و نام تجاری یکی از مهم­ترین مباحث بازاریابی است که پیش روی تمامی شرکت­ها قرار دارد. برند، جزء جدانشدنی راهبرد بازاریابی شرکت است و به­ طور روزافزونی به­ عنوان تنها دارایی مهم و منبع تمایز مورد توجه قرار می­گیرد. بدین ترتیب برندهای قوی، ارائه ­دهنده­ ی سود بیشتر همراه با ریسک کمتر به سهامداران هستند. از طرفی تقلید از برند یک استراتژی بازاریابی سودآور بر پایه­ ی استفاده از شباهت­ها (بسته بندی، طراحی، نام برند، تبلیغات و غیره) به­ منظور تسهیل پذیرش برند به­ وسیله­ ی مصرف­کننده است. برندهای مقلّد با تقلید از هویت برندهای اصلی، قصد ایجاد تصویر ذهنی مثبت و ارزش درک شده مثبت از محصول توسط مشتریان را دارند، تا از این طریق بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند. لذا هدف این پژوهش اندازه­ گیری میزان تأثیرگذاری هویت برند بر قصد خرید برندهای اصلی و مقلّد و همچنین موفقیت برندهای مقلّد در تقلید عناصر برندهای اصلی با توجه به نگرش دانشجویان دانشگاه است. روش انجام پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه  است. از نمونه­گیری طبقه­ ای متناسب برای نمونه­ گیری استفاده شد. حجم نمونه ۳۸۹ نفر تعیین شد. در این پژوهش از پرسشنامه برای سنجش متغیرهای هویت برند، تصویر برند، ارزش درک شده و قصدخرید استفاده شده است. نتایج تحلیل عاملی تاییدی حاکی از داشتن روایی سازه پرسشنامه است. پایایی کل پرسشنامه­ با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ در دو برند اصلی و مقلّد به ترتیب ۹۵/۰ و  ۹۴/۰ تعیین شد. داده­ ها با استفاده از نرم­افزارSPSS20 و AMOS18 مورد آزمون قرار گرفت. فرضیه­ های پژوهش با استفاده از آزمون­های مدل­سازی معادلات ساختاری و آزمون ویلکاکسون، مورد بررسی قرار گرفت. یافته­ های پژوهش حاکی از آن است که هویت برند، اثر معناداری بر تصویر برند و ارزش درک شده در دو برند اصلی و مقلّد دارد. همچنین تصویر برند و ارزش درک شده اثر معناداری بر قصد خرید در دو برند داشته است. در نهایت مدل پژوهش مورد تایید قرار گرفت. همچنین آزمون ویلکاکسون، نشان داد که مصرف­ کنندگان هویت، تصویر برند و ارزش درک شده ی برند اصلی را در مقایسه با برند مقلّد مثبت­ تر ارزیابی می­کنند.

کلمات کلیدی: عناصر برند، برندهای مقلّد، ارزش درک شده، تصویر برند، قصد خرید.

…ادامه در دانلود

فهرست مطالب وفصل اول پایان نامه را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 187 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code