دانلود پاورپوینت های روش تحقیق
no-img
هلپکده

دانلود پاورپوینت های روش تحقیق


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PPT
دانلود پاورپوینت های روش تحقیق
POWERPOINT
۲۰ خرداد, ۱۳۹۶
1 مگابایت
189 اسلاید
۶,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۶,۰۰۰ تومان – خرید

دانلود پاورپوینت های روش تحقیق


با خرید این محصول 600 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 600 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پاورپوینت های روش تحقیق

دانلود پاورپوینت های روش تحقیق دانلود پاورپوینت های روش تحقیق دانلود پاورپوینت های روش تحقیق

 

روش تحقیق:۱۷۶ اسلاید

 تحقیق مدیریتی

 تحقیق مدیریتی را می‌توان تلاشی منظم و سازمان‌یافته برای بررسی مسئله‌ای خاص که در محیط کار پدید آمده و به یک راه حل نیاز دارد توصیف کرد. این تحقیق شامل گام‌هایی است که با هدف یافتن پاسخ‌هایی برای مسئله مورد علاقه مدیر در محیط کاری طراحی و اجرا می‌شود. بدان معنا که نخستین گام در تحقیق عبارت است از آگاهی بر زمینه‌های مشکل‌آفرین در سازمان و شناسایی روشن و مشخص مشکلی که به بررسی و اصلاح نیاز دارد. هنگامی که مشکل یا مشکلات مهم مشخص شد می‌توان گام‌های بعدی را برای گردآوری اطلاعات، تحلیل داده‌ها و تعیین عواملی که با این مشکل پیوند دارند پیمود. آن گاه با اقدامات اصلاحی مشکل حل خواهد شد

تعریف تحقیق مدیریتی    

اکنون می‌توانیم تحقیق را به عنوان یک جست‌وجو یا بررسی سازمان‌یافته، منظم، متکی به داده‌ها، نقادانه، ‌عینی و علمی در زمینۀ یک مشکل خاص که با هدف پاسخ‌یابی یا راه‌ حل‌یابی صورت می‌گیرد تعریف کنیم. در حقیقت، تحقیق اطلاعاتی را برای مدیران فراهم می‌کند تا بتوانند بر پایۀ آن تصمیم آگاهانه بگیرند و مشکلات را برطرف کنند. این اطلاعات نتیجه تجربه وتحلیل دقیق داده‌هایی است که به صورت دست اول گردآوری شده است یا حتی داده‌هایی که پیشتر (در مؤسسه، در رشته صنعتی، بایگانی‌ها یا…) تهیه شده است. داده‌ها گاهی کمی است( که به طور معمول توسط پرسشنامه گردآوری می‌شود) و گاهی کیفی ( که از طریق پاسخ‌های گسترده به پرسش‌های خاص در مصاحبه‌ها یا پاسخ‌های پرسش‌هایی باز در پرسشنامه‌ها یا مشاهده، یا اطلاعاتی که پیشتر توسط منابع مختلف گردآوری شده است  به دست می‌آید).

روش تحقیق پیشرفته:  ۱۳ اسلاید

  • ابزارهای اندازه گیری
  • مشاهده (ثبت فراوانی، ثبت مدت، ثبت فاصله میان دو رفتار، ثبت ترتیب ظهور)
  • مصاحبه
  • ساختاریافته
  • ساختارنیافته
  • نیمه ساختار یافته
  • پرسشنامه
  • ساختاریافته
  • ساختارنیافته
  • بررسی مدارک و اسناد (آمار رسمی و غیر رسمی، مدارک و اسناد سازمانی، منابع علمی)

نکات مورد توجه در تنظیم پرسشنامه

پرهیز از سوالات مبهم (درباره استراتژی های جدید مدیریتی در سازمان چه فکر می کنید؟

پرهیز از سوالات هدایت کننده (آیا سبک مدیریتی مشارکتی را ترجیحم ی دهید یا تفویضی که آزادی عمل بیشتری دارید؟)

بیان ساده پرسشها (نظر شما در رابطه با تأثیرات سیستم MRP در تحول بخش بازاریابی چیست؟)

 

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 189 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code