دانلود پاورپوینت استراتژيهای مطلوب در مدیریت
no-img
هلپکده

دانلود پاورپوینت استراتژيهای مطلوب در مدیریت


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PPT
دانلود پاورپوینت استراتژيهای مطلوب در مدیریت
POWERPOINT
۲۱ تیر, ۱۳۹۶
500 کیلوبایت
114 اسلاید
۷,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۷,۰۰۰ تومان – خرید

دانلود پاورپوینت استراتژيهای مطلوب در مدیریت


با خرید این محصول 700 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 700 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پاورپوینت استراتژيهای مطلوب در مدیریت
desired strategies

تعريف استراتژی

راهی است كه رسيدن به هدف را تضمين نموده و جهت گيری سازمانی را برای بكارگيری توانمندی سازمانی و بهره گيری از فرصتها  فراهم می سازد.

چرا برنامه ريزی را استراتژيك مي نامند؟

بدين دليل كه :

تعيين بهترين راه براي پاسخ به شرايط محيط پيرامونی سازمان را فراهم ميكند. و اغلب بصورت پويا و فعال حتی نقش راهبردی ايفاء مي كند.

تعريف انتخاب استراتژی

مقايسه ای كه هرسازمانی بين مهارتها ، منابع داخلی ، فرصتها و ريسك ها می نمايد و راه مناسب و كارآمدی براي پاسخگوئی به شرايط انتخاب می نمايد.

دانلود پاورپوینت استراتژيهای مطلوب در مدیریت دانلود پاورپوینت استراتژيهای مطلوب در مدیریت دانلود پاورپوینت استراتژيهای مطلوب در مدیریت Capture 16

مديريت استراتژيك چيست ؟

  مديريت، هدايت و كنترل سازمان به نحوی كه بتواند واكنش مناسب و سريع در برابرتغييرات محيط درونی و برونی سازمان نشان داده و در شرايط ايده آل تغييردهنده محيط درونی و يا برونی باشد.

  مديريت استراتژيك: از 1- تدوين ، 2- اجراء و 3- ارزشيابی استراتژيها تشكيل شده است.

تفكر استراتژيك

تفكر استراتژيك عبارت است از آمادگی كامل ذهنی و اجرائی همه آحاد سازمان براي انطباق با شرايط يا تقدم زمانی و معنائی بر تغييرات محيطی

آمادگی محيط سازمانی براي تغيير

آمادگی و حمايت كامل مديريت ارشد از محيط قابل تغيير

ريسك پذيری در سازمان

توانائی مديران عملياتی و كاركنان براي ايجاد تغيير و تحمل شرايط تغيير

چرا تفكر استراتژيك ؟؟؟

محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير

محيط سياسی

تغييرات شديد در جغرافيای مناطق جهانی

تغييرات شديد در تفكر حاكميت كشورها

شكل گيريها شديد سياسي در عرصه جهان

محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير

محيط رقابت

شكل گيری رقابت دائما در حال تغيير است.

رقبای ناشناس و جديد بسرعت در عرصه های جهانی حضور يافته و موجوديت شركتهای قديمی را با تهديد مواجه می سازند.

رفتار رقبای قديمی غير قابل پيش بينی بوده و بعضا با ايجاد اتحاديه ها ،‌ ملحق شدنها و يا ادغامها محيط رقابتی را تحت تاثير قرار ميدهند.

رقبا به نسبت درك و شناخت خود از بازار در تحقيقات بازار سرمايه گذاری كرده و استراتژيهای مناسبی برای حضور پيدا ميكنند.

سرمايه گذاران در رفتار خود نسبت به سرمايه گذاری در شركتها با تامل برخورد ميكنند.

صفحات نمونه را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



موضوعات :

درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 189 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code