دانلودپروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی بارضایتمندی مشتریان
no-img
هلپکده

دانلودپروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی بارضایتمندی مشتریان


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

WORD
دانلودپروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی بارضایتمندی مشتریان
WORD
۲۱ تیر, ۱۳۹۶
250 کیلوبایت
14 صفحه
۵,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۵,۰۰۰ تومان – خرید

دانلودپروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی بارضایتمندی مشتریان


با خرید این محصول 500 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 500 تومان تخفیف می باشد.

دانلودپروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی بارضایتمندی مشتریان

اطلاعات مربوط به عنوان پايان نامه

عنوان فارسی پایان نامه :

 بررسی رابطه هوش سازمانی با رضایتمندی مشتریان از دیدگاه کارکنان

عنوان لاتين پایان نامه:

 Investigating the relationship of organizational  intelligence with  customers satisfaction from the employee’s perspective

  واژگان كليدی فارسی:

 هوش سازمانی؛ رضایتمندی مشتری؛ حوزه کسب و کار؛ سیستمهای اطلاعاتی؛ کارمندان دانشی

واژگان کلیدی لاتین:

Organizational  Intelligence;  Customer Satisfaction; Business Area;  Information Systems;   Knowledge Workers

دانلودپروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی بارضایتمندی مشتریان دانلودپروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی بارضایتمندی مشتریان دانلودپروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی بارضایتمندی مشتریان Capture1

‌تعريف مساله و بيان سؤالهای اصلی تحقيق:‌

فناوريهای نوين با سرعتی سرسام آور در حال پيشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابی وصف ناپذير به دنبال ترفندهايی مي گردند که بقايشان را در اين عرصه آشفته و متلاطم تضمين کنند. سازمانها بايد بپذيرند که فلسفه حياتشان تغيير کرده است و ديگر زنده بودن به معنای رسيدن به وضعيت سوددهی مداوم نمي تواند باشد و بايد به دنبال رقابت و ابزار آن باشند، چرا که امروزه کمتر شرکتی در اين عرصه به صورت سنتی و به دور از قواعد جديد بازي کسب و کار می کند و براي اينکه بتوان پا به پاي رقبا باقی ماند يا شايد بسختی و با مهارت بسيار بتوان يک قدم از آنها پيش گرفت، مي بايست به قواعد جديد بازی کاملا مسلط بود تا شايد روزی بتوان خود يک قاعده جديد انگاشت. بنابراين تسلط بر فناوريهای جديدی مانند هوش سازمانی در کسب و کارها يک الزام وضرورتی اجتناب ناپذير تلقی مي شود. هوش سازمانی یعنی داشتن دانشی فراگیر از تمام عواملی که بر سازمان تأثیر می گذارند. هوش سازمانی به شما کمک می کند تا به نقاط ضعف سازمان خود پی برده و نقاط قوت خود را مستحکم تر کنید. در سازمان شما همه مدیران و تصمیم گیران، دسترسی فوری به همه اطلاعات را خواهند داشت و می توانند از آنها استفاده کنند. سيستم‌هاي اطلاعات مديريت تنها در سطح تئوريک رشد کردند و هرگز نتوانستند در عمل پاسخگوی نياز سازمانها باشند. از طرفي گسترش فناوريهاي نوين اطلاعاتي، خدمات و عملكرد سازمانها را متحول كرده و هر روز بر دامنه و عمق اين تحولات افزوده است(براتی،1380). در هر سازمان افزون بر منبع عظیم و خلاق انسانی هوشمند، عوامل دیگری نیز در فرایند عملکرد ساز مانها نقشی موثر ایفا می کنند. «كارل آلبرخت» براي موفقيت در يك كسب و كار سازمان به داشتن عامل انساني هوشمند، تيمهاي هوشمند و سازمانهاي هوشمند اشاره مي‌كند. آلبرخت براي پاسخگويي و جلوگيري از كند ذهني گروهي، از عنوان هوش سازماني استفاده مي‌‌كند. از سوی دیگر آلبرخت بیان می دارد که وقتی افراد باهوش در  یک سازمان استخدام می شوند، تمایل به کند ذهنی دسته جمعی یا حماقت گروهی پیدا می کنند .

…ادامه در دانلود

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 189 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code