دانلود پروپوزال نقش بازاریابی تعاملی در افزایش رضایت مشتریان بيان مسأل
no-img
هلپکده

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/نقش بازاریابی تعاملی


هلپکده
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

WORD
پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/نقش بازاریابی تعاملی
WORD
۱۳۹۶-۰۴-۱۵
150 کیلوبایت
8 صفحه
۵,۰۰۰ تومان
دریافت کد تخفیف
۵,۰۰۰ تومان – خرید

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/نقش بازاریابی تعاملی


با خرید این محصول 500 امتیاز کسب خواهید کرد! که معادل 500 تومان تخفیف می باشد.

دانلود پروپوزال نقش بازاریابی تعاملی در افزایش رضایت مشتریان

فرم پیشنهاد تحقیق پایان‏ نامه‌ی کارشناسی ارشد

عنوان تحقیقبه فارسی:

نقش بازاریابی تعاملی در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی موسسه مالی اعتباری مهر استان ٌتهران)

عنوان به زبان انگلیسی:

Research Topic: Interactive marketing plays in increasing customer satisfaction and loyalty (Case study of Tehran Mehr Financial Institution)n

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/نقش بازاریابی تعاملی بازاریابی تعاملی پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/نقش بازاریابی تعاملی

بیان مسأله بازاریابی تعاملی 

 برخی از عواملی که تأثیر عمده ای بر بازاریابی و مدیریت توسعه داشته اند در طول این دهه عبارتند از: انفجار دانش در فن آوری، ورود کامپیوتر تجاری، ظهور به طور گسترده تر مصرف کنندگان تحصیل کرده و فهیم تر با افزایش هزینه های اختیاری و قدرت خرید، بین المللی و جهانی شدن کسب و کار و ظهور شرکت های چند ملیتی مدرن. امروزه، مهارت های فن آوری اطلاعات نیز به عنوان ظهور یک اولویت است. همچنین دردنیای رقابتی امروز مشتریان در کانون اصلی توجه شرکتهاقراردارند و وفاداری آنان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمانهااست. امروزه تشدیدرقابت درحوزه های تولیدی وخدماتی درسراسردنیا مشاهده می شود. افزایش رقابت درحوزه خدمات، مانند هتلداری، بانکداری و بیمه  کاملاً مشهود است واین عامل حفظ مشتریان وفزایش وفاداری آنان دراین فضارا روز به روز مشکل تر می کند.

بی‌شک رضایت ووفاداری مشتریان در موسسات مالی یکی از فاکتور‌های اساسی برای موفقیت این بنگاه‌ها در عرصه رقابت است و بی‌دلیل نیست که بسیاری از این موسسات موضوع مهم اعتماد و وفاداری را محور فعالیت‌های تبلیغی خود قرار داده‌اند. مشتری برای انجام مبادلات و معاملات پولی نیازمند حس اعتماد است. بر بستر این اعتماد است که بسیاری از تعاملات شکل می‌گیرد و ادامه پیدا می‌کند.

….ادامه در دانلود

همچنین بخوانید

پروپوزال مدیریت بازاریابی/ تاثیر استراتژی بازاریابی

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/ مدیریت ارتباط با مشتری

پروپوزال مدیریت بازرگانی/ بررسی عوامل روانی

پروپوزال مدیریت بازرگانی،بازاریابی/نقش بازاریابی تعاملی

پسورد فايل فشرده : helpkadeh.ir

( پسورد را تايپ کنيد )



درباره نویسنده

آرزو کوچکی پیرکوهی 230 نوشته در هلپکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code